من زن هستم
من زن هستم



خیلی آقایی...!!!

سلام اقا :
درسته شما حق طلاق داری . شما حق حضانت بچه ها داری شما سرپرست و ولی و قیم قانونی هستی و پدر شما و جد پدری ووووو حتی فسیل های ابا و اجداد پدری
درسته شما اقایی هزار یک حق دیگه داری که ما نداریم
بازم میگم خیلی اقایی اصلا
دقت کردی خیلی اقایی ؟
دوبار گفتم ؟ ؟
خب اخه خیلی اقایی
بگذریم خلاصه شما از اونجا که خیلی اقایی خیلی هم حق داری حتی میتونی زنت بکشی بگی ناموسیه
خب دیگه اقایی
تازه دیه ات هم دو برابره وای چه سعادتی دو برابر ارزش داری ....ببین گفتم خیلی اقایی واسه همین بودا
اصلا چرا من بگم خودت برو کتاب قاون مدنی و مجازات و کلا شرع و اسلام قران بخون میدونی چقد اقایی
تاااااازه میتونی 4 تا زن بگیری وای چقد خوب ;) از بس اقایی
.
.
.
. ولی من میگم هیچی نیستی تا زمانی که زنت با ابرو بالا انداختن بگه اره یا نه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 1146
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)